Zasady współpracy
Podstawowymi zasadami jakimi kierujemy się we współpracy z naszymi kontrahentami, współpracownikami i przewoźnikami to zaufanie, etyka biznesowa i dobra komunikacja.
Zasady współpracy z szeroko rozumianym odbiorcą, czy jest to Klient, pracownik, dostawca czy podwykonawca, wynikają z naszej strategii. Poza nią bliskie nam są takie wartości jak, komunikacja, zaufanie i etyka biznesowa.
KOMUNIKACJA jest elementem scalającym i bardzo istotnym we współpracy. Wykorzystujemy ją na każdym etapie realizacji usług, aby uniknąć nieporozumień, niedomówień i barier pomiędzy stronami.
Od Klienta oczekujemy tego samego, a także otwartości, obiektywnego i podmiotowego podejścia do danej problematyki.
ZAUFANIE to kolejna wartość, którą wyznajemy w biznesie. Bez niej, nie ma co mówić o powodzeniu i efektach pracy.
ETYKA BIZNESOWA z kolei to podstawa realizacji celów i dobrych relacji. Oczekujemy, że słowo mówione jest równoznaczne ze słowem pisanym.