Logo
Kontakt Facebook

Zasady współpracy

Podstawowymi zasadami jakimi kierujemy się we współpracy z naszymi kontrahentami, współpracownikami i przewoźnikami to zaufanie, etyka biznesowa i dobra komunikacja.

Zasady współpracy z szeroko rozumianym odbiorcą, czy jest to Klient, pracownik, dostawca czy podwykonawca, wynikają z naszej strategii. Poza nią bliskie nam są takie wartości jak, komunikacja, zaufanie i etyka biznesowa.

KOMUNIKACJA jest elementem scalającym i bardzo istotnym we współpracy. Wykorzystujemy ją na każdym etapie realizacji usług, aby uniknąć nieporozumień, niedomówień i barier pomiędzy stronami.

Od Klienta oczekujemy tego samego, a także otwartości, obiektywnego i podmiotowego podejścia do danej problematyki.

ZAUFANIE to kolejna wartość, którą wyznajemy w biznesie. Bez niej, nie ma co mówić o powodzeniu i efektach pracy.

ETYKA BIZNESOWA z kolei to podstawa realizacji celów i dobrych relacji. Oczekujemy, że słowo mówione jest równoznaczne ze słowem pisanym.